جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 12   آیفون 12 پرو   قاب آیفون 12 پرو   قاب ESR آیفون 12 پرو | ESR Sidekick Hybrid HaloLock Case iPhone 12 Pro

قاب ESR آیفون 12 پرو | ESR Sidekick Hybrid HaloLock Case iPhone 12 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب آیفون 12 و 12 پرو مدل Sidekick Hybrid HaloLock برند ESR

قاب ESR Sidekick Hybrid HaloLock آیفون 12 پرو یک قاب شفاف با قابلیت پشتیبانی از مگ سبف می باشد. این قاب دارای Air-Guard در گوشه ها برای دفع ضربات وارده می باشد که به خوبی از گوشی محافظت خواهد کرد. این قاب در برابر خط و خش تا حدود زیادی مقاوم است و برجستگی اطراف پنل لنزهای دوربین، از آن ها در برابر خط و خش محافظت می کند.

طراحی قاب Sidekick Hybrid

قاب Sidekick Hybrid مانند سایر قاب های شفاف، کریستالی و بی رنگ است تا نما و رنگ اصلی گوشی را نمایش دهد. دو طرف قاب به گونه ای طراحی شده است تا نگهداری آن در دست راحت و دلپذیر باشد. همچنین این مدل طراحی موجب افرایش امنیت می شود؛ به طوری که احتمال لغزش و سر خوردن گوشی از دست به حداقل می رسد.

دارای گواهینامه تست های سقوط و استانداردهای نظامی

قاب Sidekick Hybrid دارای گواهینامه تست های سقوط و استانداردهای نظامی می باشد که بیانگر مقاومت این قاب در برابر سقوط و ضربه است. این قاب از دو لایه تشکیل شده و همانطور که اشاره شد در گوشه های آن از تکتولوژی Air-Guard استفاده شده است تا هنگام سقوط احتمالی گوشی، فشار ضربه به حداقل برسد.

محافظت از پنل لنزهای دوربین و لبه های صفحه نمایش

لبه های قاب Sidekick Hybrid HaloLock کمی برجسته طراحی شده اند تا از لبه های صفحه نمایش گوشی محاقظت کنند. در قسمت پنل لنزهای دوربین نیز قاب کمی برجسته تر است تا از این ناحیه حساس نیز در برابر خط و خش و آسیب های مشابه هم محافظت شود.

سازگار با شارژر وایرلس مگ سیف اپل

قاب ESR Sidekick Hybrid HaloLock آیفون 12 پرو دارای یک حلقه مغناطیسی مگ سیف می باشد که می توان به کمک آن و بدون نیاز به جداسازی قاب از گوشی، از شارژر وایرس مگ سیف اپل، هولدرهای مغناطیسی و سایر لوازم جانبی های مگنتی به راحتی استفاده نمود.

برندESR
مناسب برایApple iphone 12 Pro
سایر مشخصاتپشتیبانی از MAGSAFE, پشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر خط و خش
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب ESR آیفون 12 پرو | ESR Sidekick Hybrid HaloLock Case iPhone 12 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط